štvrtok 17. augusta 2017







 Ako každé dievča v teen rokoch, som si aj ja kupovala v tom čase časopisy ako Cosmo girl, Dívka a Bravo girl a pod...Och, keby som len tak mala možnosť sa dostať k tým časopisom, tak by som sa zasmiala na tých "outfitoch" :D 
Moja závislosť na časákoch mi ostala avšak momentálne fičím na Elle, Cosmopolitane, Haarper´s Bazare či Emme. Tieto stránky časopisov mám lajknute na facebooku, a teda pravidelne sledujem nové príspevky. Cosmo od začiatku leta zverejňuje pravidelne každý deň súťaž s názvom Veľké knižné leto s otázkami, kde výherca môže vyhrať knižku. Vyhráva najinšpiratívnejšia odpoveď. 
Jedného dňa tá moja vyhrala. 
Knižka "Anna zachraňuje svět" je vtipná, poučná a číta sa ľahko. Spočiatku som si myslela, že čítanie knihy v češtine mi bude robiť problém, ale nie je to tak. Človek si po čase túto skutočnosť ani neuvedomí.

Na moje prekvapenie má Cosmopolitane uverejnil aj na svojom instargrame. Veľmi ma to potešilo :)
Splnil sa mi taký "malý sen".
Outfit na chill day

xoxo, Patrisah.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára