pondelok 14. augusta 2017



 Moja prababka mi vždy hovorila "krásne a upravené nechty sú povinnosťou každej ženy" ...potom mi chytila ruku do tej svojej, a iba zavzdychla (moje nechty totiž vždy vyzerali zúfalo :D).
 Ja si preto teraz snažím vziať jej radu k srdcu, i keď sa mi to bohužiaľ nie vždy darí. No hanba.

Preto som sa prinútila s tým niečo urobiť a zavolať do salónu. Už po druhý krát som si zvolila Shellac - resp. CND Shellac, ktorý má v ponuke salón Naylah (v OC Opima). Ide o technológiu, ktorá vydrží na
 nechtoch 2 - 4 týždne. Po prvej skúsenosti musím potvrdiť, že mi lak na nechtoch s drobnými škrabančekmi skutočne vydržal 4 týždne.V salóne sa vždy cítim dobre, pracujú tam mladé baby, je tam čisto a príjemne :) Pri poslednom "sedení" som si stihla urobiť aj pár fotiek a teda
vám môžem ukázať ako to tam asi vyzerá:) 
Už druhy krát som si dohodla manikúru s kamoškou, nebol to vôbec žiaden problém, teda sme mohli sedieť vedľa seba a pozorovať jedna druhú :D.



Môj odtieň.

Tak čo, idete aj vy?

xoxo, Patrisa.h

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára