utorok 22. augusta 2017



 Ahojte! Nakoľko sa môj čas pred dovolenkou kráti, rozhodla som sa urobiť to, čo je pre každú ženu najťažšie..Postaviť sa na váhu. Viem, že je leto a jedenie nanukov, sladkého ovocia a pitie drinkov sa podpísalo tam, kde som to nechcela. Cítila som unavená, slabá a ochabnutá. Viem, že v 36 stupňových horúčavách sa veľmi ťažko vyvíja akákoľvek fyzická aktivita, tak akonáhle klesla teplota na príjemných 20 stupňov, rozhodla som sa konať. 
1. Cvičenie v posilňovni
Prvá návšteva posilky po dlhom čase bola kupodivu veľmi príjemná. To však nemôžem povedať o vstavaní z postele na druhý deň. Čakala ma nepríjemná svalovka.Viem, ale že druhý krát to už bude lepšie, lebo moje telo si zvykne na pohyb :D
Zvyknem cvičiť celotelový tréning a niekedy s väčším zameraním na zadok a stehná.
Tričko: Decathlon
Športová podprsenka: H&M
Kraťasy: H&M
Tenisky: Decathlon
(Not me)..I wish 

 2. Cvičenie doma
Ak nemám energiu na presun do posilky, rozložím si svoju "yoga mat" a zacvičím si doma. Mohlo by sa zdať, že cvičenie doma je ľahšie no ak si vyberiete tie správne videá, ktorými sa budete riadiť, zamakáte si poriadne.

Moje dve najobľúbenejšie videá na cvičenie sú:

 3. Raňajky
Prvým krok k zmene bolo prinútiť sa raňajkovať. Raňajky mi dajú dosť energie na cestovanie mestom ráno do práce a naplánovanie si úloh. Zároveň nepotrebujem jesť celé doobedie kadejaké keksíky a cukríky na doplnenie energie.

Najobľúbenejšie raňajky:
1. Chia semienka
2. Ovsené vločky
3. Biely jogurt
4. Čučoriedky

Chia majú množstvo výhod: podporujú zdravie srdca a cievneho systému, upravujú krvný tlak, znižujú hladinu cholesterolu a triglyceridov v krvi, stabilizujú hladinu cukru v krvi, podieľajú sa na budovaní tenkých svalových vlákien, detoxikujú organizmus, pomáhajú v boji proti Alzheimerovej chorobe, podporujú dobrú náladu, koncentráciu a pamäť, dodáva telu energiu
4. Spánok
Snažím sa chodiť skôr spať a spať minimálne 8 hodín a ráno si tak vyhradiť dostatok času na prípravu raňajok a zjesť ich v pokoji.
xoxo, Patrisa.h

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára