pondelok 5. októbra 2015

Pekný pondelok! Možno nie pre tých, ktorí pondelky neznášajú, ale verím, že ich niečo pekné počas dňa poteší a ich názor sa obratom zmení. Positive mind, positive life :) Pripravila som si pre vás pár jesených outfitov,a ak by to moja peňaženka dovoľovala, mala by som všetky kúsky už doma :D :) Ako si môžete všimnúť prevládajú v týchto outfitoch farby ako čierna, sivá, hnedá, bordová, zelená a horčicová. Pre mňa sú to farby jesene, a kedže som si pri ich vytváraní riadila svojim srdcom a svojimi pocitmi, výsledok je takýto a snáď sa aj vám bude páčiť :)

Hello October!

And nice Monday! Maybe not for those who hate Mondays, but I believe that something nice will happen to them during the day and they´ll change their opinion. Positive mind, positive life :) I prepared for you a few fall outfits(and if my wallet was full enough I have all the pieces in my wardrobe now:D. You can noticed that main colours of these outfits are black, gray , brown , burgundy, green and yellow(mustard). For me these are the colors of autumn and since I created them with my own feelings, here is the result. I hope you´ll like :)


Tipy:
V chladnejších dňoch by som zvolila miesto crop topu čierne body a v prípade tuhej zimy doplnila outfit čiernými hrubšími silonkami
Chcela by som prekonať mylný názor, že sukne a šaty sa nosia iba v lete a na jar, treba ich len doplniť správnymi kúskami v podobe teplého kabáta a nadkoleniek 
Oživte šedo čierne outfity farebný šálom alebo pončom 
Nezabudnite na klobúky a hodinky! Skvelo doplnia nudný outfit :)








Pri tomto looku som sa nevedela rozhodnúť, akú kabelku zvoliť :) tak teda výber je na vás :)
In this look, I can not decided which bag is better, so you can :)



Pekný deň, Patricia
Nice day, Patricia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára