streda 7. októbra 2015

Ahojte, prinášam vám nápad na vytvorenie dekoratívneho kútika v izbe :)
Kedže nám prerábajú potrubie a musím byť doma ako prikovaná už druhý deň, neostávalo mi nič ako prebudiť v sebe dekoratívneho ducha a vytvoriť niečo z množstva nazbieraných šišiek a blbostí :)



Postup:

Postačí obyčajný čierny rámček na fotografiu ( Tesco - okolo 3 eur). Do rámika som vložila zaujímavú stranu z  časopisu. Ide o provizórne riešenie, najlepšie je si vytlačiť nejaký zaujímavý citát na čiernom alebo bielom podklade.
Víno J.P Chanet má úžasne tvarované fľaše, ktoré veľakrát môžu poslúžiť ako váza. Sú rôzne zafarbené a veľmi zaujímavé.
Ak máte nejaké módne knihy alebo časopisy, použite ich ako podložku.
Zlaté alebo strieborné konáriky sa dajú nájsť v Kiku, Pepcu alebo častokrát v Lidli.
Môžete si ich aj vlastnoručne zafarbiť, tak ako ja som to urobila so šiškami. Avšak tento zlatistý prášok bol veľmi jemný, nedocielila som efekt plnej zlatej farby.
Sklenené nádoby som získala zo sviečok, stačilo ich len poriadne vyumývať a hotovo :)
No a zem pri stromoch je v tomto čase plná gaštanov, šieiek, žaluďov, šípiek, pestrých listov a konárikov, to je dôležitý zýklad na naplnenie váz, nádob a podobne.

Budete potrebovať

vypotrebovanú sviečku
sprej
rukavice
Šišky, listy, atď...
nádobu
rámik

xoxo, Patricia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára