nedeľa 6. septembra 2015



15 kíl na osobu? Áno, táto informácia mi je dobre známa, ale pri balení mi to prišlo ako niečo absurdné. Ako sa žena môže zbaliť na 8 dní na dovolenku do kufra malých rozmerov, ktorý má vážiť asi toľko ako väčší nákup? Okey, môžno preháňam, ale veď si to skúste. Balila som sa asi hodinu, všetko šlo hladko(áno bolo to jednoduché, keď som si do kufra nakladala snáď všetko:D). Avšak večer môj priateľ schytil kufor a skonštatoval, toto bude asi dobrých 30 kíl. Skoro som odpadla. Chytila som každú jednu vec do ruky a rozhodovala sa čo s ňou. Nakoniec som ju nenápadne vložila späť do kufra. To mi predsa treba. I to. A aj tamto. " Mi vysvetli na čo ti je toto?" Ukázal na ďalší podobný kozmetický produkt. To je krém na nohy. To nemyslíš vážne. no myslím, pomyslela som si. Tak som miesto krému na nohy, krému na tvár a krému na telo mala jeden krém :D Ok, beriem. Zas nebudem prehánať. Ale moje topánky nikto vyhadzovať nebude!

Tak po 15 minútach šlo pár párov preč. Aj jedna kniha a pár kozmetických produktov. Na dovolenku budem preferovať prirodzenú krásu :D Neviem či muži niekedy pochopia, na čo nám je toľko vecí :D Niekedy to nechápem ani ja sama :):D




xoxo, Patricia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára