utorok 25. augusta 2015




Ahojte! A je tu článok o super jednoduchom účese na leto. Kedže som sa rozhodla pestovať dlhé vlasy, žehlička a fén na vlasy museli ísť preč. Mám prirodzene tak trochu vlnité vlasy, a tým tak trochu mám na mysli, že na jednej strane sa mi krútia tak, na druhej inak a potom ešte naopak. Celé zle. Žehlička na vlasy je (bola) mojím no.1 v starostlivosti o vlasy. Objavila som ale jeden super blog a zároveň youtube kanál, ktorý ma veľmi inšpiroval. Veď posúdťe sami :). Majiteľka krásnych dlhých vlasov už disponuje predĺženými vlasmi a tak jej zapletané účesy nerobia až taký problém :)

Postup: vlasy prehodíte na tú strany hlavy, ako je vám to prirodzené. U mňa je to pravá strana. Z vrchu hlavy vezmete tri pramienky vlasov a začnete robiť rybí cop, ako je to v už spomínanom videu. Nemusí byť pevný, kedže chceme docieliť jemný letný look. Pri začiatku krku sa postup mení. Môžte si pomôcť tým, že dokončený rybí cop zakončite gumičkou. A začíname akoby znova. Vlasy ale rozdelíme na dve polovice a začíname robiť holandský rybí cop, opäť ako je to vo videu :) Tadá! :)

Hi! There is an article about simple hairstyle for the summer. Since I decided to grow long hair, my hair straightener had to go away .  I have naturally a little wavy hair, but it is not typically nicely wavy but it looks like I have shaggy hair. Sooo wrong. Straightener is ( was ) my no.1 in hair care. In last couple days I discovered a beautiful blog and YouTube channel - Barefootblonde, where you can  find inspiration about hairstyle, lifestype, fashion and so on. The owner of beautiful long hair already has hair extensions so she has no problem to do these cool braids :)


Začiatok týždňa sme si užili na kúpalisku v Maďarsku - Termálfürdő Tiszaújváros. Na to, že bolo pekné počasie, tam bolo veľmi málo ľudí. Cez obed, keď sme tam prišli sme v niektorých bazénoch boli úplne sami :). Ak by som mala porovnať, tu sa mi páčilo viac ako v Aquarius Aquapark Nyíregyháza. Menší areál bol veľké plus, že sme sa rýchlo pohybovali medzi jednotlivými stanovišťami :D (umelé vlny, jedlo, wc, plavecký bazén:D)

We start this week in the swimming pool in Hungary - Tiszaújváros Termálfürdő . There was nice sunny weather and very few people(we don´t understand why:D). When we came there during lunch, in some pools we were totally alone:) . If I had to compare, here I liked more than Aquarius Aquapark Nyíregyháza. The smaller area was a big plus that we are moving faster between our places: D (artificial waves, food, toilets, big swimming pool : D)

            xoxo, Patricia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára