pondelok 20. júla 2015



Produkt Miracle Cure od Sally Hansen sľubuje o 50% silnejšie a pevnejšie nechty už za 3 dni. No veď uvidíme;). Obsahuje exkluzívne zloženie s mikro-minerálmi, ktoré zocelia povrch nechtu, vyplnia trhliny a spoja jednotlivé vrstvy nechtu. Tento zázrak zabráni lúpaniu, praskaniu a posilní nechty. Posilňujúci efekt je docielený prírodnými proteínmi a energizujúcimi antioxidantmi. Ide teda o bežný podkladový priesvitný lak na nechty.

Zdroj: Patricia.h


Zdroj: Patricia.h 
Môj prvý produkt od Sally Hansen som si nekúpila sama. Produkty Sally Hansen sa vyznačujú vyššou cenovou reláciou, a teda som vždy siahla po cenovo dostupnejšom produkte. Predvčerom som však tento produkt videla ako darček k augustovému vydaniu časopisu Elle a preto som vôbec neváhala. Moje nechty sa v poslednom čase veľmi lámu a na dlhé pekné nechty ani nepomyslím. Ak mi tento zázrak pomôže, budem veľmi rada. V priebehu dvoch dní som naniesla dve vrstvy a budem ich asi pravidelne dopĺňať, aby som vytvorila jemnú gélovú vrstvu. lak sa nanáša na čisté, suché nechty. V prípade ak chcete použiť aj farebný lak, tento sa nanáša ako podkladový.
Zdroj: Patricia.h

Trošku z histórie...

Značka založená v New Yorku v roku 1954.
Dáma Sally Hansen  spoločne so svojím manželom, chemikom, vyvinula na konci 50. rokov Hard As Nails, prvý produkt pre starostlivosť o nechty, ktorý získal prezývku "nechtová klinika vo fľaštičke".
Hard As Nails tak stál na začiatku toho, čím je Sally Hansen v súčasnosti číslom jedna v oblasti starostlivosti o nechty.
Zdroj: Patricia.h  
 
Zdroj:http://www.sallyhansen.com/about-us

Časom sa značka Sally Hansen stala pojmom v oblasti lakov na nechty a nechtovej starostlivosti. Hard As Nails  patrí medzi najpredávanejšie produkty a nájdete ho stále ešte v jej ponuke.

,,Na Sally Hansen sa ženy môžu spoľahnúť"

Sally Hansen vo svojom portfóliu ponúka tiež nástroje na manikúru a pedikúru a radu produktov pre tónovanie pokožky nôh a najnovšie aj celého tela. 

stránka Sally Jansen
http://sk.sallyhansen.com/nechty/starostlivos%C5%A5-o-nechty/miracle-cure

stránka ELLE:
http://www.elle.cz/casopis

xoxo, Patricia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára