pondelok 29. júna 2015

 Ako som v predchádzajúcom príspevku sľubovala, článok o cvičení vonku je tu :). Konečne som mala možnosť porovnať tréning v posilňovni a ten v prírode. Jedno i druhé má svoje výhody a nevýhody. Za najväčšiu nevýhodu pokladám deficit pomôcok pri cvičení (nemožnosť zvyšovania záťaže) a to, že ma pri mnohých cvičeniach škrabali ruky (či už z dreva alebo kameňov). Obrovským plusom je čerstvý vzduch, možnosť sa opáliť a sledovanie okolia :).

Prvý cvik som zvolila posilnenie lýtok na vyvýšenom schodíku pri skalke :) - 4 série po 10 - 12 opakovaní.  Pre udržanie stability som občas ruky rozpažila.






Druhým cvikom boli klasické drepy. Keďže som nemala možnosť využiť činku, musela som si poslúžiť sama. Zamerala som sa aspoň na to, aby som ich urobila čím viac.  Keďže som zvyknutá cvičiť s váhou cca 40 kíl, drepov som musela urobiť aspoň 100. Trocha zmeny:). Pri drepoch je veľmi dôležité kolenami neprekročiť prsty na nohách smerom dopredu. Je potrebné tlačiť zadok viac dozadu.

Musím uznať, že výpady sa mi cvičili veľmi dobre. Stačilo nájsť pri krbe veľké drevo a bolo :).

Pre zvýšenie záťaže som držala drevo nad hlavou a pri tom posilňovala aj ramená. Opäť je dôležité, aby koleno neprekročilo úroveň prstov na nohách. Striedame ľavú nohu s pravou.


Cvičenie ramien vyzeralo veľmi podobne. Drevo alias veľká činka bolo držané nad hlavou - úvodná poloha - tlaky nad hlavou smerom zvislo nahor. Drevo som použila aj pri cvičení bicepsov ako to vidno na obrázku.

 

Cvičenie vonku odporúčam tím, ktorí sa nechcú v lete tlačiť v preplnených neklimatizovaných posilkách s inými spotenými telami, ale cítiť aj príjemný letný vetrík v kombinácii s slnečnými lúčmi. Na schladenie citrónovú limonádou s mätou :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára