pondelok 29. júna 2015

Tento víkend som venovala oddychu, láske, športu a dobrému jedlu. Po dňoch intenzívneho pracovania mi padol veľmi vhod. Počasie bolo nič moc, pre mňa - človeka zbožňujúceho slnko, teplé slnečné lúče veľmi chýbali:(. V posledným dňoch nebol čas na návštevu posilky, tak som sa rozhodla využiť všetky možnosti a zacvičiť vonku, na záhrade.S Rodym (ródezsky ridgeback to bolo náročné - ustavične sa chcel hrať, tešil sa, keď som skákala a pod.:D). Dýchať čerstvý vzduch a pozerať na prírodu je veľmi ukľudňujúce. V ďalšom článku predstavím sériu cvikov zacvičených vonku. Dobré jedlo, to je niečo čo mi v poslednom čase veľmi chýbalo :) Tip na jedlo: Grilované kuracie mäsko s opekanými zemiakmi a rukolou (+tekvicový olej) - bomba;).



Citrónová limonáda s mätou
Zdroj: Patricia.h
Zdroj: Patricia.h
Zdroj: Patricia.h
Zdroj: Patricia.h 
xoxo, Patricia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára