štvrtok 10. augusta 2017



Pri prehrabaváni sa v zľavnených kúskoch oblečenia natrafila kamoška na tričko skupiny Ramones. Donútila ma ho kúpiť už len z princípu, že si tričko kúpime obe a vraj bude sranda. Dúfam, že nikoho neurazím, ale skupinu nepoznám, no ale aby som sa necítila trápne, vypočula som si ich pár pesničiek (not bad at all). 
Tričko som si neskutočne obľúbila, je veľmi jednoduché ho skombinovať s čiernou sukňou alebo krátkymi džínsami. A super letný outfit je na svete! Výborný na opekačky, festivaly, gril párty :)

Skrátený účes mi na leto veľmi vyhovuje. Pri horúčavách aspoň nemám pocit, že na chrbte mám ďalšiu vrstvu oblečenia, ktorá mi neprepustí vzduch.

 Inšpirácie outfitov:





 Vytvorila som pár inšpirácií outfitov. Conversy sú mojou neoddeliteľnou súčasťou. Sú extra pohodlné pri vybavovačkách v meste,




xoxo, Patricia.h

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára