utorok 29. septembra 2015


Paleta očných tieňov: z časopisu Harper´s Bazaar
Lak na nechty: miss sporty (odtieň 135)
Make up: Rimmel (LASTING FINISH 25H MAKE-UP) (odtieň 200)
Eos balzam Strawberry sorbet: od kamarátky 
Rúž: Cartice (odtieň 310 red my lips)



Ahojte! Vonku už zúri riadna zima a mne sa určite nechce vymeniť teplý župan za mrznutie na autobusovej zastávke. Ale čo už, do školy sa chodiť musí! :/ Dúfam, že ste aj vy začali týždeň s dobrým pocit, že tu už čoskoro bude piatok ;)
Tak a teraz vám predstavujem zopár kozmetických noviniek, ktoré sa hodia do tohto jesenného obdobia, 

Eos Balzam Strawberry Sorbet


Prvýkrát som mala možnosť prvýkrát vyskúšať ospevovaný balzam EOS. Balzam vonia úžasne. Ako čerstve maliny v kombinácii so sladkou jahodovou žuvačkou. Je to taká malá závislosť :) Pery sú vždy hydratované a voňajú krásne. A teraz na jeseň, by som povedala, že by bal by´t no.1 vo Vašej kabelke.
Čo som zistila o Eos balzame:
Eos balzam na pery Strawberry Sorbet je 95 % organický, 100 % prírodný, a bez parabenu a vazelíny. Obsahuje bohatý vitamín E ň, upokojujúce bambucké maslo a jojobový olej. Eos udržuje vaše pery hydratované, mäkké a senzačne hladké.



Lak na nechty Quick dry Miss sporty

Výhodou tohto laku na nechty bolo, že uschol závratnou rýchlosťou. V mojom prípade to je super, neviem väčšinou vydržať nič nechytať okolo seba (telefón, diár, myšku) :D. Zvolila som tavšý odtieň červenej, po dvoch vrstách nadubudol peknú vínovú burgundy farbu. Na jeseň topka!




Rimmel LASTING FINISH 25H MAKE-UP

Dlho používam make up AFFINITONE od Maybelline, ale chcela som vyskúšať malú zmenu. Bol v zľave, tak prečo nie. Som celkom spokojná. Ľahko sa rozotiera, pumpička uľahčuje nanášanie, mám však pocit, že je trošičku mastejší, tak ho zvyknem zafixovať púdrom. Affinitone sa mi hneď vyničil, tak dúfam, že tento vydrží dlhšie. Dám vedieť :)


Rúž Cartice

Tento rúž si veľmi pochvaľujem. Už pri jemnom nanesení na ruku, nadobúda sýtu vínovo červenú farbu. Na jeseň by som však zvolila odtieň o trochu tmavší, možno až dohneda. Na perách totiž nadobúda sýto tmavo červenú farbu, už dlho hľadám niečo tmavo bordové, no márne. Ak sa môj prieskum úspešne skončí, napíšem :) Vonia výborne, na perách vydrží veľmi dlho.

Produkty:
A nezabudnite...
 Bye
xoxo, Patricia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára