štvrtok 16. júla 2015


Ďalší trend v zosvetľovaní vlasov je tu.



Zaujal ma na prvý pohľad. Jednoduchosť a dobrý marketing, ktorý sa šíri po celom internete. Ak sa nechcete púšťať do permanentnej farby od kaderníka alebo tej z obchodu, tento zosvetľujúci gél je zlatou strednou cestou. Intenzita aplikovania je vašou voľbou. Chápem to tak, že vy sami si reguluje intenzitu prefarbovania. Dnes naniesiem trochu viac, chytí to silnejšie, inokedy zase o trochu menej, lebo chcem len zvýrazniť nejaké tie pramienky. Tu sa dostávame k tomu, že tento bozk od slnka je možné naniesť na celú hlavu alebo len na pramienky. Veľkým plusom je vôňa (obsahuje olej z kamélií) a dobrý nápad s tubou, ktorú môžete otvoriť a zavrieť kedy len chcete. Obsahuje peroxid, no je bez amoniaku. Zakúpiť sa dá v troch odtieňoch, podľa typu vlasov. Ja som zvolila typ prvý (označuje sa 02).Gél ma termoaktívne zloženie, to znamená, že s rastúcou teplotou sa zvyšuje aj miera zosvetlenia. Najlepšie výsledky sa dosiahnú pri vysušení vlasov fénom alebo na slnku.
 
Zdroj: Patricia.h 

“L'Oréal Paris vynašiel tento zosvetľujúci gél na postupné zosvetlenie prírodných alebo melírovaných vlasov. Bez vymývania, s jednoduchou aplikáciou... Reaguje s teplom a vytvára trvalý zosvetlený efekt. Leto vo vašich vlasoch teraz nikdy neskončí!”

CHRISTOPHE ROBIN

L'Oréal Paris
Odborník na
farbenie vlasov

                           
                   
Naniesla som minimum gélu, asi od polovice hlavy (od uší) smerom nadol. Výsledok bol minimálny. Je teda jasné, že treba naniesť gélu oveľa viac. Skúsim to teda druhý krát, ob deň.   Výsledok hodím sem :)                                                                                  

Postup:

Nanášame gél na suché vlasy pomocou rukavíc, buď na celú dĺžku alebo len na končeky ak chceme docieliť obmré efekt. Neoplachujeme, vlasy vysušte pomocou fénu alebo na slnku. That is all!


Ja som vlasy sušila na slniečku :)
Po zosvetlení odporúčam vlasy oživiť a naniesť buď kokosový olej alebo argánový. Taktiež nezabudnúť po umytí vlasov na balzam, prípadne masku na vlasy.


http://www.loreal-paris.co.uk/hair-colour/gradual-hair-lightening/casting-sunkiss-jelly
http://sunkissjelly.sk/
https://www.youtube.com/watch?v=KuSP0br5kgk

Xoxo, Patricia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára