utorok 28. júla 2015

Včera som oslávila svoje 23.narodeniny a musím povedať že na jedničku! 

Ak nerátam, že som stihla doobeda pobehať dve pošty (prišiel mi balík z ebayu, no to som sa potešila:p :) a doktorku, užila som si to naplno. Deň som strávila s rodinou a večer s priateľom. Po menších nákupoch v Auparku sme sa zastavili vo Fashion cafe ochutnať po prvýkrát Aperol spritz. Keď už je toho plný instagram a facebook, tak to musí byť riadna pecka, povedala som si ;). Pri prvom glgu som opäť sklamala svoje ja, ktoré mi navrávalo, že drink bude  nesmierne sladký. Omyl. Chuť Aperolu je ostrosladká, skôr trpkejšia, horkejšia. Ide o veľmi osviežujúci drink na leto s úžasnou farbou, ktorá pripomína západ slnka. Aj keď včera počasie nevyšlo a vonku bolo zamračené v odraze Aperolu som videla západ slnka a žiarilo z neho nesmierne teplo. Ďakujem! :-*
Aperol Spritz je osviežujúci talianský drink s nízkym množstvom alkoholu. 
Jeho červenooranžová farba prezrádza ovocnú horkosladkú chuť. 
Jeho prípravu zvládnete hravo!

Stačí jeden sklenený pohár z 2/3 naplniť ľadom a rešpektovať pomer 3-2-1. 
3 diely Prosecca, 1 diel sódy a na záver 2 diely Aperolu! Odporúčame ako 1 
1 diel zvoliť 2 cl. Na záver príde do drinku voňavý plátok pomaranča.

Zdroj: Patricia.h 

Nie je známe, ako presne vznikol, ale traduje sa, že si ho miešali vojaci v 19. storočí počas rakúskej okupácie Talianska. Aperol je korenený bitter oranžovočervenej farby s ovocnou ľahko horkou chuťou. Vyrába sa z horca, rebarbory, výťažkov z pomarančov, aromatických bylín a farbív. Vznikol v rodinnej firme Barbieri v Padove. Jeho zvláštnosťou je veľmi nízky obsah alkoholu (11 percent). V talianskych horských chatách ho miešajú so sektom Prosecco a sódou.


 xoxo, Patricia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára