štvrtok 9. júla 2015


Tak čo, aj vy sa kúpete cez leto v slnečných lúčoch? Odhŕňate plavky a skúmate či ste hnedšia ako včera? :D Áno, robím to aj ja :):D. Dúfam, že sa nezabúdate pravidelne natierať opaľovacím krémom. Ja som niektoré z nich testovala ( tie lacnejšie na trhu).

http://favim.com/image/1571557/


1. Garnier Ambre Solaire

Tento opaľovací krém sa mi zdal spomedzi odskúšaných najlepší. Príjemne vonial, ľahko sa rozotieral a nezanechával žiadne stopy na pokožke ani na oblečení. Pokožka bola po celý čas hydratovaná, nadobudla peknú zdravú farbu. Používala som krém s SPF 10. Aj po kúpaní v bazéne som mala pocit, že krém ostal na pokožke. Mínusom môže byť vyššia cena.

Summer must haves - ekniha v tablete, klobúk a
opaľovací krém :)

2. Astrid v spreji

Pre zmenu som skúsila opaľovací krém v spreji. Tento spôsob nanášania opaľovacieho krému mi rozotieranie neuľahčoval. Mal neutrálnu farbu a pokožka nebola až tak hydratovaná. Nemastí sa.

Zdroj: Patricia.h 

3. SAHARA s betakaroténom

Tento patril k mojím obľúbeným kým som nevyskúšala Garnier. Vôňa nebola až taká atraktívna, no pokožka nadobudla peknú zlatistú farbu. Je to tým, že obsahom krému je zlato žltá emulzia. Krém obsahuje beta karotén a teda prehlbuje hnedé opálenie a predlžuje jeho dobu. Obsahuje tiež vitamín D - panthenol a vitamín E.



4. CIEN

Veľké balenie tohto krému by bolo ideálne na dovolenku pre celú rodinu. Dá sa kúpiť v supermakete Lidl. Rozotieral sa veľmi ťažko a mal veľmi intenzívnu typickú vôňu opaľovacieho krému. 


Test opaľovacích krémov:
http://www.topky.sk/cl/10/1408479/Prekvapujuci-vysledok-testu-opalovacich-kremov--Znackove-porazil-lacny-zo-supermarketu-

Aby pokožka ostala čo najdlhšie hnedá

1. Nedrhnúť pokožku uterákom, sprchovacími hubkami
2. Nerobiť peeling
3. Po sprchovaní používať hydratačné telové mlieko alebo kokosový olej
4. Nesprchovať sa hneď po opaľovaní

Zásady opaľovania

1. Nevystavovať sa priamemu slnečnému žiareniu medzi 11– 15. hodinou. Nezabudnúť, že opaľuje aj v tieni a aj cez oblečenie.
2. Používať opaľovacie krémy s dostatočným ochranným faktorom (OF, SPF), ktorého číslo sa odvíja od fototypu pokožky a od geografických podmienok letoviska. 34. Po opaľovaní používať špeciálne regeneračné prípravky s chladivým a hydratačným účinkom. Na dovolenku nezabudnúť pribaliť chladivý Panthenol.
4. Oči chrániť slnečnými okuliarmi s UV filtrom.
5. Nezabudnúť na pery a naniesť na ne pomádu s SPF. 
6. Zabezpečiť dostatočný príjem tekutín počas celého dňa.
7. V prípade spálenia pokožky použiť biely jogurt, prípadne Pathenol v spreji.
8. Natrieť sa ochranným krémom 20 minút pred pobytom na slnko a pravidelne obnovovať vrstvu krému.

Za posledné dni sme zažili tropické teplo a preto jediné čo odporúčam je sa schladzovať!


Zdroj: Patricia.h 

P.S: všetko s mierou!

xoxo, Patricia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára