streda 24. júna 2015

       

Začiatky bývajú ťažké a myslím, že v tomto prípade tomu inak nebude. Začnem tak lightkovo - dnes som mala fajn deň :) Posilka po dlhožicnej pauze kvôli skúškami padla dobre. Síce som pri prvom cviku fučala ako dobytok :D no ale človek sa musí prinútiť, veď leto prišlo. I keď pri pohľade z okna žiadne leto nevidím, a do plaviek sa asi dostaneme až na začiatku júla. Navštevujem Dawell gym v OC Torysa a táto posilka je jedna z mála v ktorej sa cítim dobre. Možno je to zvykom, no celkom rodinná atmosféra spôsobila, že tam chodím veľmi rada :) Po hodine a pol som do seba hodila čokoládovy Whey Proteín urobený na mieste a trielila som domov. Na môj vkus strašne sladký :/ 

Včera mi oficiálne začali prázdniny a hrdo oznamujem, že som úspešne ukončila 4.ročník :). Od včerajšej skúšky som stihla Martini s kamoškou, mätovú limonádu s priateľom a priateľmi v LeBistre a filmový večer (Vincentov svet v Cinemaxe - pohodička - ale na návšťevu kina slabotka). Dnes posilku a pohodový večer pri filme Večná mladosť s krásnou Blake Lively z Gossip girl. Tento film hodnotím na výbornú :)
Zdroj: Patricia.h
P.S: najlepšiu mätovú limonádu s citrónom majú v LeBistre.

http://www.lebistro.sk/

xoxo, Patricia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára